16 Mac 2012

Liga Presiden: Sabahawks Junior menang lagi (Sabah 3 - 0 T-Team)

Liga Presiden Kumpulan B 2012: Sabah (3) vs (0) T-Team

Sabahawks Junior mengekalkan rentak kemenangan mereka dalam Liga Presiden 2012 apabila menjadikan T-Team sebagai mangsa terbaru dengan kemenangan selesa 3 - 0 pada perlawanan malam tadi di Std. Likas. 

Kemenangan ini membolehkan Sabah kekal pendahulu liga bagi Kumpulan A dengan mengutip 29 mata dari 11 perlawanan, jauh meninggalkan pasukan di tempat kedua Sime Darby dengan kelebihan 6 mata.

Keputusan dan Kedudukan Liga Presiden Kump. B terkini
Gol-gol pasukan Sabah Junior pada malam tadi dijaringkan oleh penyerang, Eyo Matthew pada minit ke 20 dan 27 pada separuh masa pertama. Gol ketiga Sabah dijaringkan oleh Maxsius Musa pada minit ke 80 pada separuh masa kedua. 

Sabah mungkin menamatkan perlawanan semalam dengan jaringan yang lebih besar kalau bukan kerana kecekapan penjaga gol lawan yang cemerlang menafikan beberapa peluang dari pemain Sabahawks Junior. Walau bagaimanapun, pujian harus diberikan kepada semua pemain Sabahawks Junior atas kemenangan yang dicapai dan lebih manis lagi tanpa bantuan pemain tonggak seperti Rozaimi, Sabri dan Leopold. Tahniah Sabahawks Junior!!!

Keputusan Liga Presiden Kumpulan B:

Pahang 3 - 1 Sarawak
Negeri Sembilan 4 - 1 Johor FC
Selangor 1 - 1 Kuala Lumpur
Perak 0 - 0 PKNS
MP Muar 0 - 2 NS Betaria
Terengganu 3 - 0 ATM
Pulau Pinang 1 - 2 Perlis

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...