28 Dis 2013

Rozaimi ikat kontrak dua tahun bersama Sabah

Kota Kinabalu: Rozaimi Abdul Rahman sah bermain untuk Sabah musim depan. Penyerang kelahiran Bongawan itu telah diberi kontrak baru oleh Persatuan Bolasepak Sabah yang akan mengekalkannya bersama Sabahawks sehingga 2015.

Setiausaha Agung SAFA Alijus Hj Sipil mengesahkan perkara tersebut kelmarin. Katanya Rozaimi memilih bermain bersama Sabah walaupun mendapat tawaran lumayan dari pasukan-pasukan utama negara.

"Walaupun banyak pasukan cuba memancingnya ketika Sukan SEA di Myanmar baru-baru ini, Rozaimi memilih untuk kembali dan bermain untuk Sabah pada saat akhir pendaftaran, yang berakhir pada 17 Disember (2013)."

Menurut Alijus, Rozaimi telah bertemu dengannya sebaik kembali dari temasya sukan itu, tetapi hanya akan melaporkan diri pada 2 Januari 2014.

"Dia bertemu saya kelmarin dan dia telah meminta cuti pendek untuk bersama keluarganya selepas bersama pasukan kebangsaan selama lebih setahun," kata Alijus.

Dengan kepulangan Rozaimi, ianya pasti menguatkan pasukan negeri yang ketika ini dibawah pengawasan penuh bekas pemain skuad Sabah, Seslija Milomir dan dibantu oleh Justin Ganai.

Sumber:
New Sabah Times

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...